1:a augusti

nu kommer de lite om 1:a augusti .. fick sån lust att skriva om det , haha ;p
jag och mamma åkte till park hotel, där finns massor smycken i källaren. jag hittade:
ett grönt och silvrigt armband.
ett vitt och silvrigt armband, skithäftigt för de finns en klocka under alla andra "band" ;p
ett par örhängen
och mamma hittade ett halsband.
sen har jag funderat på att köpa en bricka som smycke på halsband och skriva "ROY" på, och sa de för mamma då i källaren.
så då åkte vi till ikano, och "råkade xD" svänga in på KappAhl, jag gick med mamma o kollade runt på dam och hon hittade ett turkost linne till mig. ASASKÖNT, sitter i de nu. men aja, sen köpte jag ett par vita jeans, med lite "rutor" eller lappar .. jaja, och sen en typ skjorta, turkos o vit rutig :3 en scarf, ett par vita tights och en bh med brottarygg. :D vet ni, att mamma köpte också 2 linnen och en t-shirt. och de va massor rea, och allt de där vart tillsammans YNKA 210 kr! :o
gick in på guldfynd, och hittade ett hjärta att gravera in "ROY" i, men de va inte platt och ganska stort.
så då gick vi in till guldmagasinet och kollade där. då fanns det ett hjärta, som va platt och lagom stort som gick att beställa hem. det kostade 340 kr att beställa hjärtat, och 200 för själva graveringen. ♥
men jag ska bara ha de, så jag beställde .. och kommer förmodligen inom 3 veckor :'D ♥
och de smarta med de här hjärtat är att de är ett sånthär spänne som man hakar i, så jag lan även ha de i armband. jag lovar att visa en bild på halsbandet eller smycket när de kommer ♥
min älskade lilla prins, va jag saknar dig! ♥ (gråter igen)

Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Sjukt fin bloggheader, älskar den marinblå färgen sötnos!

2011-08-03 @ 01:02:05
URL: http://creatives.blogg.se/
Postat av: Madde - vinn en digitalmålning av din häst !

Åh vad fint <3 Vem är Roy ? :( :)



Skulle du förresten vilja vara med i en utlottning jag har ? Vinnaren får ett digialmålat porträtt av sin häst :) http://ricos.blogg.se/2011/august/utlottning.html



2011-08-04 @ 13:07:59
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0