5e augusti

yepp, lite om 5e aug dårå ;)
jag vaknade vid halv elva, gick upp och åt frukost. sen åkte pappa till bowlingen, och jag var hemma med hans tjej sara och min lillasyster. sen vart hon trött, så hon somnade. sen vaknade hon, vi åt .. elin åt lite också, men vi åt iaf kyckling, ris o bearneise ;) gott! sen åkte jag hem, red.

ridpasset:
jag gjorde inget speciellt egentligen. däremot var det ju första passet med skor (just det,har glömt att säga att hon aldrig har haft skor på sig förut) och hon har fått så jäävla fint och stort steg med skor så jag kan inte sitta ner i galoppen längre, haha .. men jag red fram väldigt mycket, la fram en fyrkant i mitten av ridbanan med bommar. 3 meter emellan bommarna. sen fick jag hopplust, så jag byggde upp ett hinder på 70 cm snett igenom. de klarade hon galant, sen höjde jag till 75 cm .. sen till 80 cm ;D fast jag tog bara 2 språng på 80 hindret, då jag inte vill "kasta" mig på höjder. hon va skitduktig! de blir tävling i september tror jag allt ;) längtar till nästa år så jag kan ta grönt kort :D jaja, men nu sitter ja o tråkar lite.. haha ^^,
men jag ska försöka fixa lite "skyltar" till bloggen ;)
hehe, kraam ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg :'3

2011-08-05 @ 23:24:32
URL: http://victoriaslifeofart.blogg.se/
Postat av: Alice

Fin blogg :P

2011-08-05 @ 23:29:54
URL: http://aliceme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0