lördag den 6e aug

i lördags var jag hemma på morgonen, käka frukost. sen kom de några som ska flytta in i stallet och lämnade sin rockard, för de var ändå här och hon bor egentligen på gotland men ska flytta hit nu. samtidigt ringde pappas tjej (Sara) och undrade ifall vi skulle åka in till stan och ta en glass eller nåt, så hon kom o häämta mig lite senare och där i mellan snackade jag med nelliebuus i telefonen, ca 40 min ;p men iaf så stanna vi o åt på åbackas café. jag tog en våffla med glass på och min lillasyster och sara tog glass. sen åkte vi ner till hemköp i stan och hälsade på min farmor, hon jobbar där. och elin ville inte  gå där ifrån, haha .. men taskig som jag var tog jag tag i henne och började snacka om lysande skyltar, och att det var häftigt xD haha. men sen åkte vi till sara, pappa kom hem .. vi åt .. jag åkte hem. sen så skyndade jag mig ut i stallet (trodde det skulle börja regna). men det gjorde de nt, jag red mest i galopp. jag tränade på att korta galoppen fyra steg och sen länga igen på långsidorna. de gick sådär, men hon är 4, hon kan inte allt. men de gick iaf någorlunda bra ^^ sen gick jag in och satte mig vid datorn, och fick reda på att min gammelmormor hade dött. r.i.p ♥ men iaf, sen gick jag o lade mig när mamma hade kommit hem från sjukhuset ;)

Imse vimse spindel klättrar upp för trå'n
Ned faller regnet spolar spindeln bort
Upp stiger solen torkar bort allt regn
Imse vimse spindel klättrar upp igen

fattar ni vad jag menar? det regnar, ÖSER NER här .. kul. hoppas de iaf försvinner ikväll när ja ska rida ^^ fast hon ska iaf ridas, vi tål regn ;)

Kommentarer
Postat av: Benedicte

Va gullig blogg du har! :)

2011-08-07 @ 12:39:44
Postat av: Sofia w

jättefin blogg! :) <3

2011-08-07 @ 12:40:45
URL: http://ffia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0