min dag förutom heeestisar ;D

nu blir de ju igår eftersom klockan är över tolv och det är onsdag den 3:e augusti.
men tja, 2:a augusti blir detta inlägget om ! :D
först tog jag o mormor in hästarna, neija o donna.
borstade o lite så, myste.
sen åkte vi upp till sjukhuset till min gammelmormor , som inte mår så bra.
jag har inte träffat henne på skitlänge, men förvånadsfullt så mummlade hon "mm" till att se mig :o
det har iaf vart en 14-årig tjej här och kollat på stallplats, och dem kommer hit 15:e augusti :D
skitkul, rida tsm o allt :3 ♥
o sen åt vi mat, vi var inte så hungriga så i grillade korv, och åt korv me brööööd :3
sen klockan sex så åkte vi och kollade på en blå hörnsoffa, som slutade med:
hörnsoffa (6 platser, till fikarummet i stallet)
en byrå
en lampa
en stol till mitt blivande rum.
juste, en micro med ;p
haha, allt gratis. skitbra :D

ja, de va min dag den 2:e augusti ;)
men haaa de bra hörrni ! :'D
nu får ni kommentera på, för jag bloggar förfullt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0