~ ny blogg :3

hejsvejs! :') ♥
första inlägger nu då :3
nu har jag, josefine skaffat en blogg. jag kommer blogga om mig och min 4-åriga häst som är grundriden och som jag vidareutvecklar - eller tja, vi lär oss tillsammans! jag har haft 1 egen häst innan, också en 4-åring. läs om honom längre ner.
jag hoppas ni kommer gilla bloggen & framför allt kommentera! :'D
men nu kommer lite fakta om mig och mina hästar ;)
Josefine - Jag heter Josefine, är 12 år, fyller 12 den 27 mars. Jag bloggar om mig och mitt 4-åriga sto - hoppning, dressyr, lektioner osv.

Mina hästar:
Neija - Mitt ljusbruna 4-åriga sto från Gotland. Grundriden. Köpte henne 5 maj 2011. Hon är en sv. ridponny men liknar ett gotlandsruss. Hon har löshoppat 1m, och hoppat med ryttare ca. 70 cm. Hon visar stor talang varje dag, vilja och förståelse.

Roy - Min förra häst, som jag hade i 2 år. Hade honom och trivdes jättebra, och vi var som handen i handsken tillsammans. Tyvärr hade han svår astma och var förmodligen dammallergiker. Han fick tyvärr lämna oss 19 april 2011, men han har det bra nu!

Chadonna - Eller Donna som hon kallas, är ett sto född 7 maj 2010. Hon är väldigt försiktig av sig, och lite rädd för hastiga rörelser. Men jättetrevlig. Min mamma och min mormor delar på Donna, men även jag är med där ibland ;) Kan hända att det kommer något om henne med ;D

ja, det va lite om mig och mina hästar (:
kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Wikström

Jättesnygg header!! :)

2011-07-10 @ 23:26:36
URL: http://ffia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0