hejsan nurå! ^^

hej.. jag kommer härmed lägga ner denna blogg.
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
NEJ JAG LURADES BARA LITE x'D Jag ska bara byta bloggadress, alltså flytta bloggen. Jag kommer forsätta blogga :D Men däremot får jag inte tag på hon som kodade ... blir snart galen. Men vi får se när hon dyker upp igen, ni får helt enkelt vänta. Den som väntar länge väntar alltid på nåt gött ;) Men jag ska bara vänta på att vi ska snacka lite, o sen ska jag bara byta header. SEN SMÄLLER DET! :D Så yes, vänta på. Vi ses :D
--
OBS! Ni som märker att jag skriver med stor bokstav o punkt o så, jag orkar bara inte skriva utan det. Ser så himla slarvigt ut :p Men som sagt, andra kanske tror att det är en annan person. Det är samma bara att jag inte är lika slarvig när jag skriver ;)
Goodbye! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0